Film w postaci linku do pobrania zostanie wysłany na adres e-mail w terminie do 14 dni roboczych od daty przejazdu. Film może zostać niezrealizowany w części lub całości z przyczyn od nas niezależnych, w szczególności w razie awarii urządzeń rejestrujących, braku dopływu zasilania itp. W takim przypadku należność za film zostanie zwrócona.
Pakiet Standard zawiera 12 torów standardowych, a Pakiet PRO wszystkie tory z pakietu standard + 2 tory profesjonalne posiadające homologację FIA. Sprawdź tory dostępne w danym pakiecie
Honda NSX to samochód wyjątkowy, zwłaszcza dla fanów japońskiej motoryzacji. Kultowy poprzednik, który dumnie nosi do dzisiejszego dnia przydomek „japońskie Ferrari” postawił wysoko poprzeczkę dla swojego następcy.
Nowy model w fazie projektowania i rozwoju był już od momentu kiedy ostatnia stara Honda NSX zjechała z taśmy produkcyjnej. Zadanie ciężkie, bo i cel postawiony był ambitny. Dorównać włoskiej i niemieckiej elicie super samochodów.
Nowy NSX to połączenie najwyższej japońskiej precyzji z nowoczesnymi technologiami hybrydowymi. Centralnie umiejscowiona, niczym w Ferrari 458 czy McLarenie 650s, jednostka napędowa o pojemności 3,5 litra doładowana jest przez dwie turbosprężarki. Całość uzupełniają 3 silniki elektryczne, z których dwa napędzają przednią oś, a trzeci wspiera oś tylną. Dzięki „elektrycznemu” wsparciu NSX oddaje swojemu kierowcy niemal 580KM, a to już parametr z wysokiej półki.
W połączeniu z lekkim nadwoziem, do konstrukcji którego wykorzystano m.in. elementy z aluminium i carbonu gwarantuje to niesamowite osiągi i przeżycia za kierownicą NSX-a. O tym jak precyzyjny jest to samochód świadczy fakt, że przy jego tworzeniu asystowali japońskim inżynierom Jenson Button i Fernando Alonso, czyli znakomici kierowcy Formuły 1. Aż 3 lata zajęło projektantom dopracowanie aerodynamiki pojazdu. Wszystko by oprócz poprawieniu osiągów zadbać również o odpowiednie chłodzenie układu napędowego.
Ważność vouchera
Voucher jest ważny 365 dni od daty zakupu. Realizacja przejazdów jest możliwa w sezonie.
Lokalizacja
Do dyspozycji mamy kilkanaście torów rozmieszczonych w całym kraju! Wybierz ten, który jest najbliżej Ciebie lub taki, którego trasa Ci najbardziej odpowiada.
Realizacja
Przejazdy są realizowane tylko w sezonie od kwietnia do listopada w terminach podanych w kalendarzu. Realizacja Vouchera jest możliwa po uprzedniej rezerwacji terminu. Jeden voucher jest przypisany do jednego uczestnika. Jeżeli chcesz zasiąść jako kierowca musisz mieć skończone 18 lat i posiadać ważne prawo jazdy kat. B. Osoby niepełnoletnie mogą skorzystać z naszych prezentów zasiadając jako pasażer i posiadając zgodę opiekuna prawnego.
Czas trwania
Czas przejazdu zależny jest od umiejętności kierowcy oraz zakupionego vouchera. Przed przejazdem kierującemu udzielane jest krótki instruktaż z obsługi samochodu i poruszania się po trasie przejazdu przez profesjonalnego kierowcę wyścigowego.
Pogoda
Eventy przeważnie organizowane są pomiędzy kwietniem a listopadem. Jako, że pogoda jest kluczowym czynnikiem pełnej satysfakcji klienta, zastrzegamy sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, tak abyś był jak najbardziej zadowolony z przejazdu.
Osoby towarzyszące
Możesz zabrać ze sobą swoich bliskich! Jesteśmy otwarci na oglądających, którzy zawsze mogą robic zdjęcia i przeżywać z Tobą te emocjonujące chwile!
Obowiązujący strój
Ubierz to w czym czujesz się wygodnie! Naszym jedynym wymaganiem jest obuwie z płaską podeszwą.
Silnik: | 3,5L V6 Turbo |
Pojemność sinika: | 3493cm3 |
Przyśpieszenie do 100km/h: | 3,3 sekundy |
Moment obrotowy: | 550Nm 2000-6000obr./min |
Prędkość maksymalna: | 307 km/h |
Typ silnika: | Hybrydowy |
Moc: | 580KM |
Skrzynia biegów: | Automatyczna DCT |
Mimo, że to "tylko" Honda to wrażenia są nie do opisania. Obrzydliwie niedocenione auto szkoły McLarena P1 czy LaFerrari, gdzie elektryczny silnik użyty jest nie w imię ekologii, a osiągów i to naprawdę da się odczuć już po pierwszym depnięciu w podłogę. Auto wyrywa jak z katapulty, a na zakrętach prowadzi się jak po sznurku. I ten subtelny pomruk spalinowej V6, która do złudzenia przypomina V8... jeździłem też GTR'em i R8 Plusem i NSX nie ustępuje im w niczym. Gorąco polecam, wziąć ze dwa kółka najmniej, żeby nie żałować, bo warto. Spełnione marzenia nie mają ceny :)
Byłeś? jeździłeś?
Zostaw Swój komentarz
Podaj kod vouchera, aby dodać komentarz.
Obrzydliwie niedoceniony samochód. Już po pierwszym wciśnięciu pedału gazu, auto wystrzeliwuje jak z katapulty, a w zakręcie prowadzi się jak po sznurku. I ten subtelny pomruk V6, który do złudzenia przypominał mi o V8-ce. Jeździłem też GTR i R8 V10 i Honda niczym im nie ustępuje. Naprawdę nie lada gratka dla fana motoyzacji przejechać się tak rzadkim egzotykiem, który wykrzostał napęd hybrydowy nie w celach ekologii, a osiągów - tak samo jak LaFerrari czy 918, lecz za ułamek ich ceny. Polecam każdemu, bo warto :)